عكس:خود فروشي زنان در اسرائيل

 
 
عكس:خود فروشي زنان در اسرائيل
 
عكس:خود فروشي زنان در اسرائيل
 
به ادامه مراجعه فرمایید ...
ادامه نوشته

« فراماسونري: دجال آخرالزمان-بخش هفتم »

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش هفتم»

 

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش هفتم»

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

ادامه نوشته

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش ششم»

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش ششم»

 

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش ششم»

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

ادامه نوشته

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش پنجم»

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش پنجم»

 

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش چهارم»

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

ادامه نوشته

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش چهارم»

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش چهارم»

 

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش چهارم»

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...


ادامه نوشته

فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش سوم

فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش سوم

 

 فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش سوم

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

ادامه نوشته

فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش دوم

فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش دوم

 

 فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش دوم

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

ادامه نوشته

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش اول»

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش اول»

 

« فراماسونری: دجال آخرالزمان- بخش اول»

برای مطالعه و دانلود رایگان فایل پي دي اف آن به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

ادامه نوشته

چهل نکته خواندنی درباره حرم امام رضا(ع)

چهل نکته خواندنی درباره حرم امام رضا(ع)

چهل نکته خواندنی درباره حرم امام رضا(ع)

به ادامه مطلب مراجعه شود

ادامه نوشته

چرا کورش، ذوالقرنین نیست؟

چرا کورش، ذوالقرنین نیست؟

چرا کورش، ذوالقرنین نیست؟در اینجا نمی خواهم به این موضوع بپردازم که کورش، پادشاه نیک سیرتی بوده یا نبوده است، یا اینکه به او می توان افتخار کرد یا نمی توان، می خواهم از بلیه ای بنویسم که تازگیها دسته ای از مذهبیها دچارش شده اند و آن اینکه معتقد شده اند کوروش هخامنشی، همان ذوالقرنین قرآن است.

ذوالقرنین بر اساس آیات قرآن (سوره کهف، آیه ۸۹)، فردی مومن به خدا است و بر اساس احادیث اسلامی، پیامبر بوده است. فعلا کاری هم به این ندارم که ریشه یکی گرفتن کوروش با ذوالقرنین در کجاست. به تازگی منشور استوانه ای شکل کوروش هخامنشی، در مراسمی پر سر و صدا و البته فقط برای مدت چهل روز به کشور ایران بازگشت. جمله های زیر فرازهایی از همین منشور و از زبان کورش است:

«فرمان دادم تمام نیایشگاه‌هایی که بسته شده بود را بگشایند. همه خدایان این نیایشگاه‌ها را به جاهای خود بازگرداندم...

همچنین پیکره خدایان سومر و اَکَّـد را که نَـبونید بدون واهمه از خدای بزرگ به بابل آورده بود؛ به خشنودی مَردوک به شادی و خرمی، به نیایشگاه‌های خودشان بازگرداندم، بشود که دل‌ها شاد گردد. بشود، خدایانی

من که توی کتَم نمی رود، گوینده جملات مشرکانه بالا، موحد یا پیامبر باشد. ابراهیم بت شکن کجا و چندخدا پرستی که جمله های بالا از او نقل شده کجا؟ بگذریم که خدای بزرگی هم که کوروش در کنار دیگر خدایان او را تجلیل و در این منشور بارها از او یاد می کند، «مردوک» است که خدایی غیر توحیدی و از بتهای بابل است. از دو حال خارج نیست:

۱- یا کوروش ذوالقرنین نیست.
۲- یا منشور منتسب به کوروش، منشوری جعلی و قلابی است.
که آنان را به جایگاه‌های مقدس نخستین‌شان بازگرداندم، هر روز در پیشگاه خدای بزرگ برایم خواستار زندگانی بلند باشند.»


افشاگریهای تاریخی شهید دیالمه درباره  ماسونها

 افشاگریهای تاریخی شهید دیالمه درباره  ماسونها (+فیلم)

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ادامه نوشته

شهید عبدالحمید دیالمه- میر حسین موسوی قبل و بعداز انقلاب!

شهید عبدالحمید دیالمه- میر حسین موسوی قبل و بعداز انقلاب!

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

ادامه نوشته

"خوش آمديد" /موسيقي حزب الله به مناسبت ورود احمدي نژاد به لبنان

"خوش آمديد" /موسيقي حزب الله به مناسبت ورود احمدي نژاد به لبنان

 

"خوش آمديد" /موسيقي حزب الله به مناسبت ورود احمدي نژاد به لبنان

 

گروه سرود حزب الله موسيقي را به دو زبان فارسي و عربي به مناسبت ورود احمدي ن‍ژاد به لبنان آماده كرده است كه بسيار مورد استقبال قرار گرفته است
نام اين ترانه "خوش آمديد"است كه در ادامه مي توانيد آن را دانلود كرده يا گوش دهيد

 

کلیپ صوتی کم حجم را از اینجا

 دانلود کنید

 و در ادامه با فرمتهای مختلف تصویری

کیفیت کم 1.09 مگا بایت

 دانلود

کیفیت بالا 26 مگا بایت:

 دانلود

اینم یه صوتیه دیگه از این کلیپ

 دانلود

کیفیت کم 312 کیلو بایت:

 دانلود

کیفیت بالا 3.5 مگابایت:
 دانلود

التماس دعا

ماهواره ممنوع یا آزاد؟!!!

ماهواره ممنوع یا آزاد؟

وقتی حجاب جهانی می شود اما در کشور ایران ... = عکس

وقتی حجاب جهانی می شود اما در کشور ایران ... که شهدای حجاب

 دارد به حجاب بی حرمتی میشود!

از همه مخاطبین این وبلاگ شرمنده ام که چنین عکسهایی را در وبلاگ قرار

میدهم تا آنها ببینند ...

هدف فقط اطلاع است ...

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ادامه نوشته

فرد لخت شده در برابر اوباما جایزه گرفت +عکس

 

 

فرد لخت شده در برابر اوباما جایزه گرفت +عکس

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ادامه نوشته

ماجرای جدیدی از روباه و کلاغ

ماجرای جدیدی از روباه و کلاغ

ماجرای جدیدی از روباه و کلاغ

کلاغ پیری تکه پنیری دزدید و روی شاخه درختی نشست . روباه گرسنه ای از زیر درخت می گذشت . بوی
 
 پنیر شنید . به طمع افتاد . رو به کلاغ گفت : ای وای تو اونجایی !

می دانم صدای معرکه ای داری ! چه شانسی آوردم ! اگر وقتش را داری کمی برای من بخوان …

کلاغ پنیر را کنار خودش روی شاخه گذاشت و گفت : این حرفهای مسخره را رها کن ! اما چون گرسنه
 
 نیستم حاضرم مقداری از پنیرم را به تو بدهم .

روباه گفت : ممنونت می شوم ، بخصوص که خیلی گرسنه ام ، اما من واقعاً عاشق صدایت هم هستم .

کلاغ گفت : باز که شروع کردی ! اگر گرسنه ای جای این حرفها دهانت را باز کن ، از همین جا یک تکه
 
 می اندازم که صاف در دهانت بیفتند .

روباه دهانش را باز باز کرد .

كلاغ گفت : بهتر است چشم ببندی که نفهمي تكه بزرگی می خواهم برایت بیندازم یا تکه کوچکی.

روباه گفت : بازیه ؟! خیلی خوبه ! بهش میگن بسکتبال .

خلاصه . بعد روباه چشمهایش را بست و دهان را بازتر از پیش کرد و کلاغ فوری پشتش را کرد و فضله ای
 
 کرد که صاف در عمق حلق روباه افتاد .

روباه عصبی بالا و پایین پرید و تف کرد : بی شعور ، این چی بود !

کلاغ گفت : کسی که تفاوت صدای خوب و بد را نمی داند ، تغاوت پنیر و فضله را هم نمی داند
 

آقای قاضی کلنگ خود را بردارید!

قلمی از قلمدان قاضی افتاد
شخصی که آنجا حضور داشت گفت : جناب قاضی کلنگ خود را بردارید
قاضی خشمگین پاسخ داد: مردک این قلم است نه کلنگ
تو هنوز کلنگ و قلم را از هم باز نشناسی؟

مرد گفت :

هر چه هست باشد، تو خانه مرا با آن ویران کردی (عبید زاکانی)

شباهت قطعنامه و دستمال توالت + عکس

شباهت قطعنامه و دستمال توالت + عکس

 
 

السلام علیک یا صاحب الزمان ...

السلام علیک یا صاحب الزمان ...

اینجا کسی برای تو جا وا نمیکند
این خاک احترام به دریا نمیکند
شهر پر از هوی نفسم را گرفته است
اینجا کسی هوای مسیحا نمیکند
دنیا مرا برای خودش خواست ای رفیق
شیطان که فکر آدم و حوا نمیکند
پای تو کم کسی ز خودش دست شسته است
اینجا کسی مسافرت از ما نمیکند
نامت برای رفع بلا روی تاقچه است
ورنه کسی نگاه به آقا نمیکند
از سیر چشمهای تو فیضی نمی برد
قومی که میل عالم بالا نمیکند
شبهای عاشقان چقدر طول می کشد
ما را جدا ز خود شب یلدا نمی کند
خون می خوریم و شکر خداوند می کنیم
با ما فراق بهتر از این تا نمی کند

محمد سهرابی

السلام علیک یا صاحب الزمان ...


مرصاد؛ کمینگاه جریان شناسی نفاق

مرصاد؛ کمینگاه جریان شناسی نفاق

(وقتی فتنه سبز رسوا تر می شود)

خیرا خبری در یکی از سایت های وابسته به نفاق سبز، راجع به نمایشگاه دائمی این کانون در تنگه مرصاد (نمایشگاه جنایت های منافقین و بررسی نفاق جدید بعد از انتخابات سال ۸۸) درج شده که در آن عنوان شده عده ای از بسیجیان دوران دفاع مقدس…

 

مرصاد؛ کمینگاه جریان شناسی نفاق

اندکی پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران مبنی بر حاکمیت صلح در منطقه و پایان تجاوز نیروهای بعثی، گروهک مزدور و ستون پنجم بعث، به سرکردگی منافق ترین زوج تاریخ؛ رجوی، از مرزهای غربی کشور به قصد تصرف و غارتگری شهرهای ایران، و در نهایت براندازی نظام حاکم، وارد کشور شده و جنایات شنیعی برعلیه مردم بی گناه منطقه مرتکب شدند. اما منافقین در این عملیات در کمین گاه الهی مرصاد، با شکست مفتضحانه مواجه شده و این منطقه به عنوان نمادی از اضمحلال آنها در تاریخ ثبت گردید. با این مقدمه، تنگه چار زبر یا همان مرصاد در حد فاصل کرمانشاه و اسلام آباد غرب، شایسته ترین گزینه جهت یادآوری رشادت های شهدا و ایثارگران عملیات مرصاد و نیز عبرت آموزترین صحنه تاریخ انقلاب برای شناسایی جریان های نفاق گونه و ضد انقلاب به شمار می آید. البته افلا یعقلون...!

 

مرصاد؛ کمینگاه جریان شناسی نفاق

دراین بین آنچه مهم است تبیین وآگاه سازی ملت غیور ایران اسلامی از توطئه ها و ترفند های حرکت منافقانه و لایه دار برخی انقلابیون قلابی است که در پوشش عملکرد گذشته خود مبنی بر داشتن فعالیت های ظاهرا هم سو بانظام، چهره واقعی خود را از پس پرده خارج نموده و به دنبال براندازی حاکمیت الهی و ولایی در این مرز و بوم می باشند. بی تردید این امر خطیر – تبیین و روشنگری آحاد ملت – تنها و تنها از عهده کسانی بر می آید که در وهله اول خود زخم خورده و قربانی جریانات نفاق گونه بوده و نیز با روش و منش تخصصی و عملی، گام های چندین ساله در زمینه تحقیق، تفحص و شناسایی خیزش های ناملموس و ناصواب را برداشته اند و با اطمینان خاطر و استنادات قابل قبول، شگردهای منافقانه جریان های ضد دین و معاند نظام را در زمان درست خود بر ملا می سازند. بنابراین می توان نتیجه گرفت توقع به جایی است که کانون هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به عنوان تنها مجموعه تحقیقاتی و مطالعاتی در عرصه نفاق شناسی ورود کرده و رسالت ماهوی خویش را در این خصوص محقق گرداند. اخیرا خبری در یکی از سایت های وابسته به نفاق سبز، راجع به نمایشگاه دائمی این کانون در تنگه مرصاد (نمایشگاه جنایت های منافقین و بررسی نفاق جدید بعد از انتخابات سال ۸۸) درج شده که در آن عنوان شده عده ای از بسیجیان دوران دفاع مقدس، ضمن بازدید از نمایشگاه مذکور پس از اعتراض به همسو ساختن سران نفاق سبز با نفاق جدید، توسط مسئولان نمایشگاه، به مشاجره لفظی و فیزیکی پرداخته و به این ترتیب تنش هایی در این نمایشگاه ایجاد شده است. گذشته از این خبر کذب و تحریف شده، نکات حائز اهمیتی در این مسیر به چشم می خورد؛

 

مرصاد؛ کمینگاه جریان شناسی نفاق

یکی آنکه دار و دسته یکی از نامزدهای شکست خورده سال ۸۸، که پیشتر به آقای متوهم مشهور شده است، با کارنامه معلوم الحال نسبت به بسیجیان عزیز و مخلص، اکنون دایه بهتر از مادر شده و فریاد وا بسیجیا سر داده اند! اینان فراموش کرده اند که تا چند ماه پیش و با گستاخی تمام در بیانیه های خود، اقدامات دفاعی نیروهای بسیجی را در کنار سایر نیروهای نظامی در جهت برقراری نظم و آرامش در جامعه به مثابه حملات دیکتاتور مآبانه و خشونت طلبانه قلمداد می کردند و به آزار و اذیت بسیجیان جان بر کف در صحنه های اغتشاشات برآمده از درون جنبش سبز پرداختند.

دوم این که آقای موسوی که اخیرا توسط خیلی از سرداران دوران جنگ تحمیلی، به عدم حمایت مالی و معنوی از جبهه ها محکوم شده است نگران حوزه مقاومت و دفاع مقدس و حفظ ارزش های آن شده است و سعی نافرجام در سرکشی به خانواده شهدای سرداران جنگ و اعزام تیم های شبهه افکن به مناطق جنگی دارد تا با این حرکات بتواند کشتی پوسیده فتنه را در ساحل بدنه ارزشی و نفوذ ناپذیر مردم آگاه جامعه لنگر اندازد!

 

سوم اینکه به صراحت باید اذعان نمود که جریان نفاق و منافقین از صدر اسلام تاکنون رایج بوده و در هر برهه با رنگ و لعاب مقتضیات خود رخ نموده است. ملت شریف ایران از ابتدای انقلاب تا سال ۸۵ بیش از ۱۶ هزار نفر از بهترین جوانان و دیگر آحاد خود را از طریق عملیات های تروریستی منافقین متنوع از دست داده است. بنابراین باید گفت آزموده را آزمودن خطاست و به عبارتی دیگر مردم خوب می دانند که در فتنه ۸۸ نیز گونه ای دیگر از نفاق با رنگی تقلبی – سبز – پا در عرصه مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی نهاد و با پیوند ناگسستی بین این دو نفاق، بیشترین لطمات و حوادث ناگوار را بر زندگی هموطنانمان حادث و وارد ساخت.

چهارم اینکه شواهد حاکی از آن است که اختلافات و منازعات موجود در سران فتنه به حد اعلای خود رسیده و این اختلافات در بین زوج نفاق سبز بیشتر جلوه کرده است؛ بطوریکه "عروس آذربایجان"! با گفتگوهای متنوع خود با سایت های ضد انقلاب، پرده از چهره حقیقی جریان غرق شده در آن برداشته و حتی گستاخی را به آنجا می رساند که آب در آسیاب منافقین ریخته و به وضوح سنگ آنها را به سینه می زند. وی در مصاحبه با سایت ضد انقلاب خودنویس، اجرای حکم صادر از سوی مجامع قضایی و در خصوص منافقین را جنایتی معرفی می کند که با آب زمزم هم نمی توان آن را پاک کرد! به نظر می رسد آقای میر حسین موسوی عنان همسر خود را از کف داده و دیگر هیچ تسلط و اشرافی بر همسر خود ندارد. همچنین زوجه او در مسیر نزاع با زوج شکست خورده خود، راهبری فتنه سبز را توسط او به چالش کشیده و او را شخصی منزوی، شکست خورده و بی تدبیر معرفی کرده است.

مرصاد؛ کمینگاه جریان شناسی نفاق

از سوی دیگر تفکرات فمینیستی این زن مزید بر علت شده تا خود را با زور و زر بر اریکه قدرت و لیدری به اصطلاح جنبش سبز بنشاند و برای رسیدن به این پست حتی حاضر است همسر خود را که بانی اهدای لقب روشنفکر ترین زن ایرانی به او بوده را به گوشه رینگ رهنمود سازد. بی تردید افکار عمومی خواهان پاسخی مناسب برای همسر میرحسین مبنی بر سیاست جانب دارانه و فاحش وی از گروهک تروریستی منافقین می باشد و نکته پایانی آنکه سران فتنه باید بدانند  رجس و پلیدی مرموزانه و منافقانه آنها – همچون ارتباط و دید و بازدید از خانواده های بازداشت شده و کشته شده معلوم الحال منافقین مانند شیوا نظرآهاری، سهراب اعرابی،فاطمه رهنما معشوقه برادر همسر میرحسین، کیوان صمیمی و ... است که با دریایی از آب زمزم تطهیر نخواهد شد و مثال لکه سیاهی در تاریخ عوام فریبانه آنان ثبت و ضبط خواهد شد.

 

مرصاد؛ کمینگاه جریان شناسی نفاق

 

نجوایی عاشقانه با شیخ !!!

نجوایی عاشقانه با شیخ !!!

شيخ بي سواد !!! karobi

 

کجایی شیخ؟ دلم یک ذره شده برایت و برای آن دستمالی که اخ و تف خود را با آن پاک می کردی و برای ننه جون و برای عربی صحبت کردنت و برای آن سوتی های منحصر به فرد.

 

 

کجایی شیخ؟ دلم یک ذره شده برایت و برای آن دستمالی که اخ و تف خود را با آن پاک می کردی و برای ننه جون و برای عربی صحبت کردنت و برای آن سوتی های منحصر به فرد. تو تپل ترین اپوزیسیونی هستی که یک نظام می تواند داشته باشد. بی همگان به سر شود، بی تو به سر نمی شود. خدا شاهد است آن روز که شایعه کرده بودند سرطان گرفتی، نزدیک بود قالب تهی کنم. حالا بی معرفت، بدون ما می خواهی بروی دیار باقی؟ یادت می آید سوتی داده بودی و دیار باقی و دیار فانی را برعکس نوشته بودی؟ ببین! هر جا که از شهرام جزایری پول گرفتی، آنجا دیار فانی است. دیار باقی از این خبرها نیست. چوب در آستین آدم می کنند. شهرام، می شود دیار فانی، چوب، می شود دیار باقی. در مُخت شرطی کن، یاد می گیری. کار بیانداز مغزت را. آکبند نگهداشته ای که چه؟ اصلا خوش به حال محافظانت. کارشان سخت نیست، کرکره خنده است. من به جای محافظانت باشم صفا می کنم با تو و هر روز متنی عربی به تو می دهم تا از روی آن صد مرتبه بخوانی. خدا هم بخواهد تو را آن دنیا عذاب دهد، حکما همین کار را می کند. از بس بی سوادی. آخرش هم فکر کنم نفهمیدی “عربیه” به “خلیج” بر می گردد یا به “دول”. مهم نیست. مهم نیت آدم است اما من دلم برای استادی می سوزد که خواست در عهد ماضی تو را صرف و نحو یاد دهد. الان همچینی، ببین بچگی هایت چه بودی. استادت از دست تو دق کرده باشد به جاست. تو، آری با تو هستم ای شیخ به یادماندنی، کجا را نگاه می کنی؟ این ور و آن ور را نگاه نکن. دارم با تو حرف می زنم ها! با صفا نیستی که هستی. از ۴ نفر پنجم نشدی که شدی. ۳۰۰ میلیون شهرام را نتیغیدی که تیغیدی. مهندس و ممد تمدن سرت کلاه نمی گذارند که می گذارند. ادعای تعرض نکردی که کردی. برای حرفهایت سند آوردی که نیاوردی. جنجره ات را به فریاد دشمن اجاره ندادی که دادی. آبرویت را بر باد ندادی که دادی اما اینها مهم نیست، مهم پارسال همین موقع است که تو فکر می کردی رئیس جمهور می شوی. کاش تو رئیس جمهور می شدی. لااقل ما از شر مشایی خلاص می شدیم. تو فکر همه چیز را کرده بودی الا آرای باطله. نمی دانم، شاید فکر آرای باطله را هم کرده بودی. اصلا تو مگر فکر هم می کنی؟ من یک کتاب نوشتم به اسم “نه ده”، که نصفش در فضائل توست. ناقلا، آخرش هم نگفتی ۳۰۰ میلیون را چه کار کردی. راستش را بگو، چی کار کردی با این پول زبان بسته؟ شهرام به تو داد، تو هم گرفتی. برو فیلم بازی نکن. شهرام چرا این پولها را به ما نمی دهد؟ یارو داشت زنده زنده راه می رفت، تو گفتی شهید شده. سند آوردی؟ نه. سواد داری؟ نه نه. دستمال تو زیر درخت آلبالو گم شده. حالا بیا گرگم به هوا. بیا الک دو لک. بیا خر پلیس. گفتم پلیس، آخر دستگاه قضایی با تو چه کار کند؟ تو را بفرستد بند عمومی، بدبخت، زندانیان دیگر چه گناهی کرده اند؟ دم به دقیقه می خواهی بیایی روی مخشان که به شما که عرض کنم من کلا چقدر وقت دارم؟ در مناظره با احمدی نژاد گیرم دو ساعت هم به تو وقت اضافه می دادند، حرف حساب که نداشتی بزنی، لابد باز می پرسیدی : به شما که عرض می کنم، من الان دقیقا چقدر وقت دارم؟ تو چی کار به وقت داری، حرفت را بزن. و اما منتقلت کند سلول انفرادی، آنجا که کسی نیست، پس چه کسی به تو تعرض کند؟ خودت هم که نمی توانی به خودت تعرض کنی. البته اگر تو هستی، این ادعا را می کنی. لااقل ادعایش را که می کنی. تو کلا زیاد ادعا می کنی. البته من به جای مسئولین بودم اجازه می دادم یک هفته تو بشوی رئیس جمهور. ناقلا، خیلی دوست داری یک روز رئیس جمهور بشویها. مثلا تو رئیس جمهور شده بودی، می خواستی بروی سازمان ملل. از حفظ که بلد نیستی سخنرانی کنی، از روی نوشته هم که غلط غلوط می خوانی. یعنی تو سواد نداری نامه هایت را خودت بنویسی؟ ناسلامتی ۷۰ سالته. البته حکاکی بود کی بود؛ صحبت تو می شود سواد آدم نم می کشد. خلاصه هر کی بود اون هم از ۴۰ سالگی شروع کرد. تو هم برو از اول شروع کن. تو کلا از پایه ضعیفی. غلط نکنم تقصیر معلم سال اولت بود. حکایت عاقبت فرار از مدرسه. “چیز معلم ار بود زمزمه محبتی، جمعه به مکتب آورد شیخ گریز پای را”. البته یک راه هم این است که قوه قضاییه تو را ول کند به امان خدا. دیروز یکی دو تا سایت با اشاره به جدیدترین تحرکات تو تیتر زده بودند “اقدامات مشکوک کروبی”. آخر من مانده ام کجای اقدامات تو مشکوک است؟ تو صافی، عینهو کف دست. این ممد تمدن دارد از صداقت تو سوءاستفاده می کند. تو را هویج گیر آورده. البته خود به خدایی تقصیر خودت هم هست؛ یک خورده گیج می زنی. با تو قرار می گذارد فلان روز دو تایی با هم بیایید فلان جا، بعد تو را قال می گذارد. به فکر حودت نیستی، به فکر محافظانت باش. بابا! اینها هر کدام کسی هستند برای خودشان. قسم می خورم سواد کم سوادترین شان از تو بیشتر است. می گویی نه، غروبها از همدیگر جدول ضرب بپرسید. من که محافظ کروبی بودم، غروبها خر پلیس بازی می کردم با شیخ. قائم با شک. بالا بلندی. با شیخ باید صفا کرد. شیخ هنوز ظرفیتهای خودش را نشان نداده. یک شیخ می گویم، یک شیخ می شنوی. یک شیخ می نویسم، یک شیخ می خوانی. و تو چه می دانی که کیست شیخ. پایین تر از آرای باطله است شیخ. نامه هایش کاغذ باطله است شیخ. کلی برای خودش خاطره است شیخ. سوژه بلوتوث های ماست شیخ. کلا آدم باحالی است شیخ. خیال می کند اپوزیسیون ماست شیخ. زنگ تفریح ماست شیخ. باعث خنده ماست شیخ. ملا نصرالدین زمانه ماست شیخ. آش کشک ننه جون است شیخ. اول و آخر، بیخ ریش ماست شیخ. خدایی آخرش است شیخ. جهنم هم برود، آنجا را بهشت می کند شیخ. از بس با مزه است شیخ. انا لله و انا الیه راجعون را اشتباه می نویسد شیخ. سواد ندارد شیخ. غضنفر اصلاحات است شیخ. مایه انبساط است شیخ. کلکسیونی از لاطائلات است شیخ. خیال می کند برای ما گنده لات است شیخ. شکلات هم نیست شیخ. حلال مشکلات است شیخ. جان به جانش کنی، آدم بشو نیست شیخ. در بچگی از هیچ درسی نگرفته بیست شیخ. محافظانش گاهی به او می گویند: “ایست شیخ”! بعد می گویند: “شوخی کردیم، کسی نیست شیخ”. نه، دشمن ما نیست شیخ. البته دوست ما هم نیست شیخ. شیخ. شیخ. شیخ. و ما ادریک ما شیخ. شیخ. شیخ. شیخ. شیخ و زهر مار. شیخ و مرض. شیخ و درد. بمیری ای شیخ. یعنی ببخشید؛ درد و بلات بخوره تو سرم شی

 

13 نكته ساده براي جلوگيري از سرماخوردگي

13 نكته ساده براي جلوگيري از سرماخوردگي

 

13 نكته ساده براي جلوگيري از سرماخوردگي

مراجعه شود به ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

نعره شیطان در آستانه سفر رهبرانقلاب به قم

رهبر معظم انقلاب اسلامی سید علی حسینی خامنه ای

نعره شیطان در آستانه سفر رهبرانقلاب به قم

"آنچه این حلقه را نگران کرده، از سویی پیش بینی استقبال گرم و کم سابقه مردم، حوزه های علمیه، علما و مراجع از رهبرانقلاب است که می تواند در کمتر از چند ساعت تمام فضاسازی های قالبی و شایعه پراکنی ها و شعبده بازی های رسانه ای فتنه گران را نابود کند و از سوی دیگر فصلی نو در تقویت حوزه های علمیه و نقش آفرینی عمیق تر علما و مراجع در دهه چهارم انقلاب بگشاید."

به گزارش شبکه ایران، سفر قریب الوقوع رهبرانقلاب به شهر مقدس قم، محافل ضدانقلاب دخیل در فتنه سال 88 را به شدت سراسیمه و هراسان ساخته است.

این محافل و رسانه های وابسته به آنها طی هفته اخیر پروژه وسیعی را به اجرا گذاشتند تا پیشاپیش - به خیال خود- از ابعاد مبارک این سفر بزرگ بکاهند. در این میان «حلقه لندن» که رسماً خود را اتاق فکر فتنه سبز در خارج از کشور معرفی کرده و ارتباطات وسیعی با لابی صهیونیست ها در آمریکا و سازمان های جاسوسی MI6 و CIA دارد، بیش از همه نسبت به این سفر تاریخی ابراز نگرانی کرده و به انتشار انبوه تبلیغات و شایعاتی که از سوی مقامات مافوق در سرویس های جاسوسی لندن و واشنگتن دیکته می شود، دست یازیده است. «جرس» ارگان رسانه ای حلقه ماسونی لندن در حالی ژست مذهبی در تبلیغات اخیر خود گرفته که پیش از این برخی اعضای آن، به انکار امام زمان«عج» پرداخته، کلام الله مجید را -نعوذبالله- تجربه شاعرانه پیامبر و آمیخته به خطا توصیف کرده و فقه و مرجعیت را باعث طالبانی گری در ایران معرفی کرده اند! ادعای برخی اعضای این حلقه، هیچ تفاوتی با سران گروهک بهائیت ندارد.

به گزارش کیهان، آنچه این حلقه را نگران کرده، از سویی پیش بینی استقبال گرم و کم سابقه مردم، حوزه های علمیه، علما و مراجع از رهبرانقلاب است که می تواند در کمتر از چند ساعت تمام فضاسازی های قالبی و شایعه پراکنی ها و شعبده بازی های رسانه ای فتنه گران را نابود کند و از سوی دیگر فصلی نو در تقویت حوزه های علمیه و نقش آفرینی عمیق تر علما و مراجع در دهه چهارم انقلاب بگشاید.

آنچه در تحرکات وسیع حلقه لندن (مرتبط با باند مهدی هاشمی در قم و فتنه گران نفاق جدید در تهران) قابل توجه است حرکت طابق النعل بالنعل این جریان در سناریوی لو رفته آمریکایی-انگلیسی است همچنان که دکتر مایکل برانت از مقامات سابق سازمان سیا در زمینه شیعه شناسی چندی پیش در خاطرات خود تصریح کرد؛ ما پس از پیروزی انقلاب ایران، جلسه ای را با مشارکت MI6 انگلستان که در مسائل منطقه خاورمیانه، بااطلاع تر بودند تشکیل دادیم و راز شکست خود را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که غیر از بی کفایتی رژیم شاه، دو عامل «خون حسین]ع[ نواده پیامبراسلام(ص)» و «نقش روحانیت و رهبری» موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده است. بنابراین تصمیم گرفتیم به جای سیاست قدیمی و انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن»، سیاست «تفرقه بینداز و نابود کن» را در درون جریان شیعه و روحانیت مذهبی به اجرا بگذاریم و 900 میلیون دلار هم بودجه برای این امر اختصاص دادیم.
یادآور می شود حلقه لندن توسط عناصری چون عطاءالله مهاجرانی، محسن کدیور، سروش و... مدیریت می شود. این حلقه به خاطر پیش کشیدن پیشنهاد «درازگوش تروا» در 12 بهمن سال 88 از سوی محافل ضدانقلاب به شدت شماتت و سرزنش شد. اما گویا آقای مهاجرانی باز هم هوس کرده- به اعتبار شیر درازگوشی که می گوید در کودکی خورده- باز هم همان خبط و خطاهای قبلی را تکرار کند.

در هر صورت باید به اعضای حلقه لندن متذکر شد که اگر چند روزی صبر کنید پاسخ همه بافته های خود را از سوی مردم، علما و مراجع دریافت می کنید.

گفتنی است حضرت امیر علیه السلام می فرمودند وقتی آیات قرآن بر رسول خدا(ص) نازل می شد، صدای نعره شیطان را می شنیدم که از عصبانیت جیغ می کشید.

هرمنوتیک این شیوخ جز هزیان چیست ؟

هرمنوتیک این شیوخ جز هزیان چیست ؟

 

    محسن کدیور kadivar  حسینعلی منتظری montazeri


به ادامه مطلب برید و انصافا از این مطلب لذت ببرید !

ادامه نوشته

من طلا فروشم پس چرا باید مالیات بدهم!

به سوالات زیر پاسخ ترجیحاً درست بدهید:

بابا از اين قشر مستضعف ظلم اگه ماليات بگيرن !!! gold

1- یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به جدیت دولت و مجلس در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت:
الف- بالای ۹۷ درصد از قانون مالیات بر ارزش افزوده در رابطه با بخش اصناف اجرایی شده و فقط این قانون در صنف طلافروشان و آهن فروشان اجرا نشده است.
ب- طلافروشان و آهن فروشان همیشه به ما محبت داشته اند و الان وقت ماست که محبت های آنها را جبران کنیم.
ج- ما جدی هستیم ولی نمی دانم چرا طلافروشان و آهن فروشان حرف ما را شوخی برداشت می کنند.
د- طرحی را به کمیسیون فرهنگی و اقتصادی ارائه داده ایم که طبق آن قرار است در دراز مدت، طلا و آهن را از سبد خرید خانوار حذف کنیم.
ه- والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

2- صنف طلافروشان تافته جدا بافته ای از دیگر اصناف . . .
الف- هستند
ب- بوده، هستند و خواهند بود
ج- هستند و بر منکرش لعنت
د- هستند و هر کس در این شک کند بد و بی تربیت است
ه- هستند؛ چرا نباید باشند؟
و- باید باشند

3- درآمد صنف طلافروشان از دیگر اصناف . . .
الف- کمتر است
ب- کمتر است
ج- کمتر است
د- کمتر است

4- اعتراض صنف طلافروشان موجب . . . می شود
الف- رشد و پیشرفت میهن عزیزمان
ب- خوشنامی آنها
ج- ارج و قرب بیشتر آنها نزد مردم
د- افزایش نرخ کرایه تاکسی و لوبیا قرمز
ه- عدم صعود ایران به جام جهانی
و- کاهش آمار ازدواج و افزایش امار طلاق

5- از آنجایی که اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از قاچاق کالا جلوگیری می کند، دلیل مخالفت طلافروشان چه چیزی می تواند باشد؟
الف- طلافروشان معتقدند ما در ایران قاچاقچی نداریم و این تصویب این قانون به معنای پذیرش وجود قاچاقچی در ایران و بدنامی ایران و ایرانی جماعت است.
ب- طلافروشان معتقدند بهرحال قاچاقچیان هم قشر زحمت کشی هستند، حق زندگی دارند و نباید نان آنها را آجر کرد.
ج- طلافروشان، قاچاقچی هستند. (راهنمایی: این گزینه اشتباه است)
د- قاچاقچیان، طلافروش هستند. (مجدداً راهنمایی: این گزینه هم اشتباه است)
ه- طلافروشان معتقدند خودشان می توانند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند و نیاز به دایه مهربان تر از مادر ندارند.

6- چرا یک کارمند عادی بیشتر از یک بنک دار طلافروش مالیات می دهد؟
الف- گزینه دال
ب- ای آقاااا !
ج- این مقایسه ها به جز اینکه کارمندان را هم به اعتصاب بکشاند و بین کارمندان و طلافروشان تفرقه و کدورت ایجاد کند، هیچ فایده ای ندارد..

7- تاخیر صنف طلافروشان و پافشاری آنان منجر به . . . می شود.
الف- عفو مالیاتی
ب- تقدیر از طلافروشانی که مالیات می دهند و اهدا هدایای نفیس به آنان و دست و روبوسی با وزیر اقتصاد و دارایی

پسر رحیم مشایی(عکس)

پسر رحیم مشایی(عکس)
پسر رحیم مشایی(عکس)
سایت اصولگرای مشرق نیوز ، این عکس را به نقل از فیس بوک ، به عنوان تصویر رضا رحیم مشایی ، فرزند اسفندیار رحیم مشایی منتشر کرده است.

شهید هاشمی‌نژاد و مقابله با سید حسن ابطحی انجمن‌گرا

شهید هاشمی‌نژاد و مقابله

 

 با

 

 سید حسن ابطحی انجمن‌گرا

 

به ادامه مراجعه فرمایید ...

ادامه نوشته

غسالخانه هم بازیچه مدرنیته شد!

 

 

 غسالخانه هم بازیچه مدرنیته شد!

 غسالخانه هم بازیچه مدرنیته شد!

به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید ...

ادامه نوشته

آخوندهای درباری در این عکس چه کسانی هستند؟

آخوندهای درباری در این عکس چه کسانی هستند؟

 

آخوندهای درباری در این عکس چه

 

 کسانی هستند؟


 

  از مدتی پیش، عکسی به طور گسترده در وبلاگ ها و سایت ها منتشر شده و شایعاتی نیز درباره روحانیون حاضر در عکس مطرح شده است. 

 
این عکس در روز افتتاح آرامگاه مادربزرگ فرح پهلوی در لاهیجان گرفته شده است. این آرامگاه که در خیابان کاشف شهر لاهیجان قرار داشته، پس از انقلاب به کتابخانه و مرکز خوشنویسی تبدیل شد و بعدها نیز ظاهرا تخریب شده است. فردی که دست فرح را می بوسد نامش نخعی است.

دو روحانی سمت چپ عکس، برادران "ب"  هستند که گفته می شود در لاهیجان شناخته شده هستند. پس از انقلاب این دو مدتی خلع لباس شدند که البته مجدداً با گذشت برخی مسؤولین دوباره ملبس شدند.