اندامها در زبان ترکی
هر اندامی که از بدن خارج شده با حرف ق شروع میشود
اندامهای چشم با گاف شروع می شوند
از بالای سر تا کمر با ب شروع میشوند
عکس ازپرنده ای بنام اُسکُل
در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری میکند طولی نمی کشد که محل نگهداری آنها را فراموش میکند و بخاطر همین با مشکل مواجه می شود، یا هنگام خانه سازی فراموش می کند که خانه اش را کجا ساخته است و اگر از لانه اش بیرون بیاید راه بازگشت را پیدا نمیکند ...




مگس /گفت و شنود

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: سايت گويانيوز- معروف به سيانيوز- بدجوري از دست موسوي و كروبي و خاتمي عصباني شده و اين سه تفنگدار بي فشنگ را به باد تمسخر گرفته.
گفت: چرا؟! اين سايت كه از حاميان سينه چاك سران فتنه بود.
گفتم: خطاب به آنها نوشته؛ وقتي مي دانيد هيچ كس به فراخوان شما محل نمي گذارد و اعتنايي نمي كند چرا فراخوان مي دهيد كه هيچ كس نيايد و باعث آبروريزي شود.
گفت: حيوونكي حق داره!
گفتم: گويانيوز با تمسخر خطاب به آنها نوشته؛ «وقتي مي توانيد با فراخوان خود از سرخه حصار تا كرج را پر از جمعيت كنيد، چرا فقط به ميدان امام حسين تا آزادي اكتفا مي كنيد»؟!
گفت: خودمونيم ها! اين سايت سيانيوز هم كلك مرغابي ميزنه! و به جاي اعتراف به اينكه ديگر هواداري باقي نمانده، مي خواهد وانمود كند كه هنوز هواداران وجود دارند ولي به فراخوان توجه نمي كنند!
گفتم: اي ول! يارو يك بال مگس را كند و بعد گفت بپر! مگسه به زور پريد. بال ديگرش را هم كند و بعد گفت؛ بپر! ولي مگس ديگر نتوانست بپرد و بعد يارو گفت؛ از اين آزمايش نتيجه مي گيريم كه اگر بالهاي مگس را بكنيم، مگس كر مي شود و ديگر گوشش نمي شنود!
در شرایطی که رسانه های بیگانه و ضد انقلاب از ماه ها پیش تلاش های گسترده ای را برای تضعیف جایگاه غیرسیاسی و والای مجلس خبرگان بکار بسته اند، گاف بامزه "صدای آمریکا" عمق تحلیل و نگاه رسانه های غربی به مجلس خبرگان را روشن ساخت.
رسانه دولتی صدای آمریکا در گزارشی پیرامون انتخابات صبح مجلس خبرگان، این مجلس را مجمع تشخیص مصلحت نظام نامید و به تبیین وظایف جدید برای آن پرداخت!
این سایت که از حامیان جدی جریان آشوبگر در ایران است، در گزارش خود نوشت: علی اکبر هاشمی رفسنجانی مقام خود را بعنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دست داده است!
صدای آمریکا که هر روز تحلیلهای مختلفی با نام "کارشناسان سیاسی" از رویدادهای ایران منتشر می کند، در ادامه گزارش جالب خود عنوان کرده است: تغییر ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، که انتخاب رهبر و نظارت بر فعالیت های او از جمله وظایف آن است، شکستی برای میانه روها و اصلاح طلبان در ایران تلقی می شود. تندروها از انتخاب کنی حمایت کرده بودند.
اشاره این سایت به انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان است که صبح ۱۷/۱۲/۸۸ برگزار شد و در نتیجه آن آیت الله مهدوی کنی با رای 64 نفر از خبرگان ملت به عنوان رئیس انتخاب شد.
این اقدام صدای آمریکا که فراتر از یک گاف و اشتباه خبری به نظر می رسد، این واقعیت را هم روشن می کند که تحلیل و اخبار رسانه های بیگانه و غربی درباره رویدادهای داخلی ایران از سوی کسانی نوشته می شود که حتی فرق ارکان اصلی جمهوری اسلامی را هم نمی دانند.

در ادامه مطلب ...
سروده احمدی نژاد در جشنواره شعر فجر

ما از تبار رستم و فرهاد و آرشیم
وندر شرار فتنه آخر سیاوشیـم
در انتظار رویت آن مهــر آفرین
در مجمر سپیده سپندی بر آتشیم
آهای جماعت پت و متی !

جماعتی که، شعار ویژه شان، همیشه، نه غزه نه لبنان جانم فدای هرچیزی جز مصالح ملل مسلمان ، و بعدش هم ، نه غزه نه لبنان ، فقط فلات ایران! شد ، همان جمعی که قبلا شعار داده بودند ، فلسطین و رها کن فکری بحال ما کن ! ، همان جریانی که اصولا می گفتند ما نباید در کار ملت فلسطین که خودشان با اسرائیل توافق کرده اند (؟!) فضولی کنیم و همین که مردم فلسطین به حماس و جبهه مقاومت رای دادند ، ناگهان برقها رفت و بوق دموکراسی خاموش شد و حماس از آنروز شد گروه ترویستی و حمایت ما از آنها شد اخ !، همانها که هرچه نگرانی اسرائیل دارد، آنها هم دارند ، هرچه دلشوره انگلیس دارد ، دل آنها را هم می شورد و اگر چیزی در سینه ی اوبما رخت می شورد ، در سینه ی آنها هم می شورد ، حالا این جریان بخواهند "بچه خر کنند" و بگویند ، آنچه که در شمال افریقا و در جبهه سازش عربی در جریان است ، نشات گرفته از تحرکات کاریکاتوری آنها در فتنه ٨٨ است!!!
* جماعتی که نان و آبشان را بی.بی.سی جور می کند ، و هرچه خواستند ، بی.بی.سی برایشان کرد و آنهاهم به خواست بی.بی.سی ، به هر ضربی رقصیدند ، کور شوند و نبینند که امروز بی.بی.سی خبرنگارانی را که اتفاقا ، اتفاقا ، اتفاقا ایرانی و هم خط و جریان آنها هم هستند ، به مصر فرستاده و مردم مصر را از ایجاد یک حکومت اسلامی مانند جمهوری اسلامی برحذر می دارد ، حیا نکنند ، چشم در چشم مردم بدوزند و بیایند و بگویند که با مردم مصر همراهند !
* جماعتی که نتوانستند یک نفر باصطلاح شهید ! ( بجز آن تروریست خیابان بند اعدامی شکارشده در آسمان ، آن زن شوهرکش منحرف جنسی ، و این زن قاچاقچی مواد مخدر ششلول بند – آدم یاد ناتاتشا می افتد ! ) پیدا کنند و از همه بدتر کمیت داستان ندا ! بشان هم می لنگد ، بیایند و خود را با ملتی مقایسه کنند که تاکنون بیش از دویست شهید و بیش از ۵هزار نفر مجروح سرشماری شده و هویت معلوم دارند !
* جماعتی که در تمام تلویزیونهای جبهه غربی مورد حمایت بودند و از آبدارچی تا رئیس حکومتهای جبهه استکبار و دیکتاتوری ظلم ، از آنها حمایت کردند و تا توانستند باد در آستینشان دمیدند ، بیانید و خود را با ملتی مقایسه کنند که امروز مورد سانسور و تحریفند و رفتارهای خبری ، علیه آنها تنظیم شده !
آهای جماعت پت و متی !
شما علیه انقلابی ، کاریکاتوری از انقلاب ( و در حقیقت ، یک اغتشاش و کودتا ! ) ترسیم کردید ، که مردم مصر و تونس از آن انعکاس گرفتند!
بد نیست این جماعت به این سئوال ِ بی نهایت ساده ، بی نهایت ساده ، جواب بدهند که "آقای مبارک" از اغتشاشات سال گذشته این حضرات در ایران "خشنود" بود یا ناراحت ! ؟ به این سئوال بچه گانه ، بچه گانه ، جواب بدهند که آمریکا و انگلیس و اسرائیل از برکناری احتمالی مبارک آسیب می بینند یا خوشحال می شوند ؟ و به ما بگویند که آیا تحرکات آنها در سال گذشته در تهران و تحرکات امروز مردم مصر در قاهره و سایر شهرهای این کشور، هردو از نظر جبهه کفر و استکبار وظلم و دیکتاتوری یک ماهیت و تاثیر را دارد ؟ آیا اگر آنها موفق می شدند ، یک ضلع به جبهه متحدان آمریکا و انگلیس و اسرائیل اضافه می شد ، یا اگر مردم مصر موفق شوند ، یک ضلع از جبهه متحدان آمریکا و انگلیس و اسرائیل کم نخواهد شد ؟ آیا مردمی که در خیابان فریاد می زنند لا مبارک لا آمریکا ، با جماعتی که فریاد زدند به نفع آمریکا ، کوچکترین شباهتی دارند؟
آیا می شود این ۱۸۰درجه تضاد را "ماست مالی" و "صافکاری" کرد ؟
معتقدم ، صدای آمریکا ، خود با کارشناسانش ، تحلیلهای بچه گانه را بخورد مخاطبانش می دهد . اما بی.بی.سی ، خود تقریبا سکوت می کند و سعی می کند تا تحلیل های سفیهانه ، بوسیله تماسهای تلفنی و مخاطبان تربیت شده در همین "درگاه" ، به خورد مخاطب برود ! اما هدف یکی است. انتشار تحلیلهای دیوانه وار که فقط انسانهای دارای نقایص عمیق فکری یا عقده های فروخورده سیاسی می توانند به آنها متوسل شوند.
بابا ، ما شما را پخ می کردیم تا فرحزاد می دویدید ! یادتان رفته ؟ با اولین درگوشی ، جمعتان به درون ماشین های مردم و مغازه ها و کوچه ها در هم می پاشید ! شما خودتان را با چه کسی مقایسه می کنید ؟ با کسانی که تا امروز به جمعیتشان – بر عکس شما ! – افزوده شده و کشته هایشان افزون تر ؟ با جماعتی که آمریکا بدنبال به انحراف کشیدن و تضعیف مبارزه آنها ( بر عکس شما ) است ؟
به این دوانگی بخندیم یا بگرییم ؟
رهبران عربستان ، اردن ، یمن ، مصر و تونس ، از اغتشاشات شما حمایت کرده و در دلشان ، بخاطر تضعیف جبهه مقاومت قند آب می شد یا نمی شد ؟ آیا کسی نمی داند که همین ها بودند که پس از سرکوب و منکوب شدن شماها ، دوباره سرشان را جلوی جمهوری اسلامی پایین آوردند و زیپ دهانشان را کشیدند ؟ آیا اینها همانها نبودند که موقعی که شماها در خیابانهای مرکزی تهران هر نجاستی که می شد ، مرتکب شدید ، برای دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی پشت بازو می آمدند ؟
یک جوری ، یک لحظه به فکرتان نرسد که از فضای شما در فیس بوک و توئیتر بی خبرم !
هنوز که هنوزست ، دوستانی بازهم برایم محتواهای شگفت انگیز فیدها و کامنت ها و لایک هایتان را می فرستند! مقایسه کردن اوباش انگشت شمار اجیرشده ی دولت های عضو جبهه سازش برای ایجاد هراس در مردم ، با مردم میلیونی به خشم آمده در ۹ دی ، چگونه ممکن شد ؟ چگونه دو سر تضاد را به هم رساندید و خود را با مردم مصر و حکومت های جبهه سازش را ملتهای جبهه مقاومت یکی کردید ؟
به این دیوانگی بخندیم یا بگرییم ؟
وقتی جبهه شما ، چنین آبکین تحلیلهایی دارد ، چگونه امید تشکیل یک جریان غیرکاریکاتوری دارید ؟ دوباره میخواهید خر تروا در ۲۲ بهمن را بر اساس تئوری آن شیرخر خورده ی سابقا وزیر، اجرا کنید ؟

در ادامه مطلب مشاهده کنید ...
حاجی ببینم چه میکنی!

دانلود صوتی موسیقی سریال ” مـخـتـار نـامـه ” به کارگردانی “داوود میر باقری”
موسیقی تیتراژ آغازین سریال مختارنامه با کیفیت 192 کیلوبایت [لینک دانلود]
موسیقی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه با کیفیت 192 کیلوبایت [لینک دانلود]
اینم یه کارکاتور جالب از جلبک(جنبش)سبز

فواید حضور شیخ بی سواد در فضا

چند وقت پیش یعنی حدود سه هفته پیش رئیس جمهور در جمعی گفت: ما تا سال ۹۸ می توانیم برای نخستین بار یک ایرانی را وارد سفینه کنیم و بفرستیمش فضا. در جمعی دیگر اما رئیس جمهور ۲ سال وعده خود را جلو انداخت و گفت: سال ۹۶ این اتفاق می افتد. حالا که این سفر دارد همین طور جلو می افتد حکما به عمر شیخ بی سواد قد می دهد و شیخ می تواند دل خودش را خوش کند که قبل از اجرای حکم، می تواند یک تک پا مسافرتی هم به فضا داشته باشد. اما براستی رفتن شیخ بی سواد به فضا چه فوایدی می تواند داشته باشد؟ نگاه که می کنی، می بینی همچین هم بی فایده نیست؛
۱- از آنجایی که مهندس معمولا روزی چند بار به فضا می رود، شیخ هم می تواند با حضور در سفینه فضایی و مهاجرت از دیار فانی به دیار خلاء، خودی نشان دهد. گفتنی است؛ شاپور بختیار هم در رفتن به فضا ید طولایی داشت. بالاخره ۲ جور می توان به فضا رفت؛ یکی با سفینه فضایی و به خارج از جو، و دیگری با منقل و به داخل هپروت!



آخه من نمیدانم مگر ما در این کشور چقدر سوژه خنده و سرگرمی داریم که دارند این ها را از ما می گیرند؟ همش تقصیر این خاتمی هست که گیر داده به کروبی وگرنه این بابا که دست بردار نبود. باور کنید من اگر جای آقای لاریجانی بودم برای تک تک آدمهایی که به کروبی گیر میدهند حکم اعدام صادر می کردم چون دارند لبخند را از لب مردم میگیرند دارند در دکان طنز ایران را تخته می کنند دارند تیشه به ریشه انتخابات آینده میزنند! رقیب آراء باطله که اهل شانه خالی کردن نبود!
ابتداً این ضایعه اسفناک را به محضر رهبر جنبش سبز علفی، و روح شهدای زنده شده جنبش سبز و همه دوستان و آشنایان اعم از دور و نزدیک تسلیت عرض نموده و با امید پیروزی تیم استقلال در لیگ برتر بدینوسیله از هم اکنون آراء باطله را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایران معرفی می کنم. قوری ز قلم قلم ز قوری ... ای کروبیه گوگوری مگوری ...

يكي از پرسش هاي مهم و البته جذاب ، براي بسياري از افراد اين است كه آيا امام زمان (عج) ازدواج كردند و فرزنداني دارند يا خير؟
جواب اين پرسش نتيجه خاصي ندارد و درد كسي را دوا نمي كند ، اما از نظر كنجكاوي هاي معمول دوران نوجواني ، براي خيلي از افراد مهم است و دوست دارند بدانند آيا از نظر ديني دليلي وجود دارد كه ثابت كند امام زمان (عج) ازدواج كردند يا خير و اگر ازدواج كردند ، خانواده ايشان كجا زندگي مي كنند و آيا آن ها هم عمري طولاني دارند؟
نمي توان به اين سؤال پاسخي قطعي داد و گفت : آن حضرت ازدواج كردند و فرزنداني دارند يا ازدواج نكردند ، زيرا وضعيت آن حضرت وضعيتي خاص و استثنايي است و ممكن است اين وضعيت ويژه ، زندگي خاصي را نيز بطلبد و ايشان مأمور به انجام اين سنت نبوي نباشند.
از طرف ديگر ، ازدواج با وجود اهميت و جايگاهي كه در فرهنگ اسلام دارد ، يك تكليف واجب نيست تا بگوييم امام زمان (عج) اين امر واجب را ترك نمي كنند. در طول تاريخ ، انبيايي بودند كه به دليل ضرورت هاي مسئوليت شان ، هيچ گاه ازدواج نكردند. در عين حال ، بر اساس برخي نشانه ها مي توان به پاسخي قابل قبول رسيد:
1. ازدواج واجب نيست و امري مستحب است ، اما در عين حال ، جزو امور مستحبي است كه بركات و ثمرات بسياري دارد تا جايي كه دوري از ازدواج ، امري ناپسند تلقي شده و در نتيجه اولياي خدا از اين سنت مهم نبوي پيروي مي كنند.
از طرف ديگر زندگي حضرت در خفا و داراي شرايطي خاص است ، اما در عين حال در روايات آمده كه امام زمان (عج)همانند ما زندگي در شهرها و مجالس ما رفت و آمد مي كنند و به صورتي غيرعادي زندگي نمي كنند. در نتيجه بعيد به نظر مي رسد كه آن بزرگوار در طول اين سال هاي طولاني غيبت به اين سنت عمل نكرده باشند.
2. برخي شواهد و قرائن ديني هم به نوعي تأييد مي كند كه آن حضرت برخوردار از خانواده و فرزندان است . مثلاً كنيه معروف امام زمان (عج) ، اباصالح است و گفته مي شود اين كنيه به معني پدر صالح از آن جهت به حضرت گفته شده كه ايشان فرزندي به نام صالح دارند. در برخي زيارت هاي امام زمان (عج) هم آمده كه ما خطاب به ايشان عرض مي كنيم:«السلام عليك و علي آل بيتك؛ سلام بر تو و بر خانواده تو». (مفاتيح الجنان ، زيارت امام زمان (عج) در روز جمعه) از اين تعبيرات هم به دست مي آيد كه گويا حضرت داراي خانواده و فرزنداني هستند.
محل زندگي و وضعيت خانواده آن حضرت
بر فرض كه بپذيريم آن حضرت داراي خانواده و فرزنداني هستند. اين سؤال مطرح مي شود كه اين خانواده در كجا و به چه شكلي زندگي مي كنند و آيا آنان هم از عمري طولاني بهره مندند؟
يقيناً به اين سؤال هم نمي توان پاسخي قطعي داد ، اما به نظر مي رسد كه بسيار بعيد است همسر و فرزندان امام زمان (عج) داراي عمر طولاني باشند ، زيرا طول عمر امام زمان (عج) معجزه و به جهت ضرورت هاي ديني است ، در حالي كه اين ضرورت ها در مورد ديگر افراد وجود ندارد.
در خصوص مكان زندگي خانواده حضرت ، هرچند مكان هاي نامعلومي مانند «جزيره خضرا» و مانند آن در اين باره نام برده مي شود ، اما اين گزارش ها قابل قبول و مستند نبوده و بهتر است بگوييم هيچ نشانه اي از وجود محلي خاص براي زندگي آن ها وجود ندارد و به احتمال زياد خانواده و فرزندان آن حضرت همانند همه مردم در گوشه اي ازعالم ، در عين گمنامي زندگي مي كنند.
منبع:نشريه انتظار نوجوان،شماره

متن کامل بیانات منتشر نشده امام خامنه ای در دیدار با جامعه مدرسین
من واقعا نفهمیدم که اینها حقیقتا دنبال اینند که حالا یک چیزی را در مقابل اسلام علم کنند. البته بدم می آید از این کاری که می کنند....آقای احمدی نژاد واقعا نمی خواهد ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد، چرا که هیچ رییس جمهوری به اندازه ی او از اسلام و آرمانها و ارزش های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته....
|
عصر امام خمینی (ره) (کلیب های برگزیده از سخنرانی های حجه الاسلام و المسلمین حاجتی) | |
| |
انصافا دانلود کردن و گوش دادن آنها جای استفاده داره


فروش شکلات مستهجن در برخی مغازه ها + عکس
در ادامه مطلب ...
دانلود فایل صوتی افشاگری های مامور امنیتی ایران
در رابطه با ....
چیزهایی میشنوید که تاحالا نشنیدید
واقعا باعث تعجبه؟!!!!!
فایل صوتی سخنرانی سردار مشفق
در رابطه با پشت پرده انتخابات دهم ریاست جمهوری
این سخنرانی در پاییز 1388 در مشهد مقدس ایراد شده است.
حجم : 20 مگابایت

همیشه در خیالاتم تصوراتی از یک انسان کامل داشته ام اما شاید باورش برایتان کمی سخت باشد، من دوست داشتم یک نخود بودم!
اما بگذارید قبل از اینکه این صفحه را ببندید و یا من را به بی عقلی وشاید هم کمبود سوژه متهم کنید دلایلم را بازگو کنم شاید شما هم نخودی شدید…
*نخود همیشه سرش بالاست :
یک نفر در این کره آبی یک نخود با شخصیت برای من بیاورد که سرش پایین باشد نگرد که نیست البته شاید هزارتا یکی عقب مانده ای هم پیدا شود که استثناء است .چه خوب است آدم همیشه با عزت وسربلند باشد و برای هر چیز بی ارزشی سرش را خم نکند، ما آدم ها خیلی زود در مقابل برخی خواسته هایمان سر خم می کنیم، کاش قدری عزت وسرفرازی را از نخود به ارث می بردیم!
*نخود رنگش نخودی است:
یکی دیگر از ویژگی های نخود استقلال رنگ است شاید محدود میوه و یا غلاتی باشند که نام رنگشان مستقل باشد و بگونه ای می توان گفت صاحب سبک و روش بوده باشند.خیلی وقت است که مدل موهایم عوض نشده واجالتا دستی به ابروهایم هم نمی زنم! این ها رنگ مانیست این ها سبک غیرخودی هاست و ما در مقابل آن سر خم کرده ایم!
دقیقاً برخلاف یک نخود که هیچگاه سر خم نمی کند.
نخود مقاوم است:
هرگاه توفیق آش رشته نصیب خانه ای شود یکی از مواردی که به همراه لوبیا خانم! از قبل پخته می شود همین جناب نخود است که به همراه دوشیزه مکرمه شان(مجردها جلوی دماغشان را بگیرند) شب را در قابلمه آب جوش(از نوع دو نفره اش) صبح میکنند! این نشان دهنده میزان بالای مقاومت نخود است که به همراه خانواده محترم حاضر است شب را در قابلمه بگذراند ولی استقامتش همانند سیب زمینی نباشد. حالا حکایت ما آدم ها که بعضا از سیب زمینی هم زودتر پخته می شویم ونمی فهمیم که چگونه له مان می کنند!
حالا فهمیدید چرا نخود را نمونه یک انسان کامل می دانم؟
فضایل فراوانی را می توانم در باب جناب نخود ذکر کنم که برحسب همان قول همیشگی که به همتبار داده ام و براساس آن باید ساندویچی مطلب بنویسم موارد دیگر را به مقالی غیر حواله می دهم
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر:کارت هوشمند اعتیاد بین معتادان توزیع می شود

تعطیلی جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی!
»»اینم چنتا کارکاتور
جالب و بامزه از این
جلبک سبز (جنبش سبز)
به ادامه مطلب مراجعه کنید!!!
کروبی: اگر فتنه مرده است، چرا پشت سرش اینقدر حرف میزنید؟!

مهدی کروبی، از رهبران مخالف دولت میگوید: اگر مدعی هستید که جنبش سبز را مهار کردهاید و فتنه مرده است، چرا پشت سر مرده صحبت میکنید و از کوچکترین حرکتها بیم دارید و نگرانید.
تصاوير بدحجابي در نمايشگاه مطبوعات
.jpg)
.jpg)
از همه مخاطبان این وبلاگ برای نمایش این تصاویر بانهایت شرم عذرخواهی میکنیم ...
.jpg)
.jpg)
جهت مشاهده این فسق و فجور به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

»»تصاویری از
»» مرگ با انسان برادر است
در ادامه مطلب ...

مجموعه قهوه تلخ آخرين ساخته مهران مديري كه بر خلاف تبليغات صورت گرفته نه تنها انتظارات مخاطبان را برآْورده نكرده بلكه انتقادات گسترده اي را نسبت به ضعف كيفي و نيز كپي برداري هاي ناقص و بي محتوا از آثار قدرتمند هنري در كشور برانگيخته است.
به گزارش بولتن، انتقادات صورت گرفته بر محتواي توليد شده قهوه تلخ از يك سو و از سوي ديگر چگونگي عرضه آن در شبكه توزيع خانگي نيز از مباحثي است كه به شدت بر جنجالي بودن اين مجموعه و حاشيه هاي منفي آن افزوده است.
بنا بر اين گزارش؛ يكي از شايع ترين نوع كلاهبرداري و جذب مال و اموال مردم در كشورمان كه هر روزه دهها خبر در اين باره در مطبوعات منتشر مي شود مواردي است كه در آن شركت ها و گروه هاي مختلف با اعلام جوايز دهن پركن و چشم نواز اقدام به جذب سرمايه هاي ميلياردي مي كنند. به گونه اي كه اين گونه كلاهبرداري ها و جذب سرمايه هاي كلان پس از شركتهاي هرمي يكي از اصلي ترين موجبات سوء استفاده شيّادان اقتصادي به شمار مي رود. قرعه كشي ميلياردي براي خريد يك نشريه معمولي، جوايز صدها ميليوني براي خريداران از فروشگاه هاي ...، جايزه هاي چند صد ميلياردي خريد سيم كارت ...، قرعه كشي جواز صدها ميلياردي موسسات مالي و ... تنها نمونه هايي از اين قبيل است كه هر چند جوايز عمده در موسساتي مانند بانك ها با حضور نمايندگان دستگاه هاي نظارتي توزيع مي شود اما در مجموع به دليل نبود نظارت بر شركت ها و موسسات خصوصي، كلاهبرداري در اين گونه فعاليت هاي همواره حرف اول را زده است.
بر همين اساس، توزيع كنندگان قهوه تلخ نيز به مانند بسياري از شركت هاي خصوصي ديگر در حالي كه با مجوز و حمايت سيستم دولتي موفق به ساخت اين مجموعه شده اند اما با اين حال شگردهاي دهن پركن جوايز ميلياردي را نتيجه بخش ديده و از همين رو با تبليغ آپارتمان هاي لوكس و آماده و نيز جوايز متعدد ديگر دست به تبليغات عجيب و غريب براي جذب مشتري زده اند. اين در حالي است كه مشخص نيست مجموعه فروش قهوه تلخ در بهترين شرايط آرماني فروش آيا كفاف خريد چنين آپارتمان ها و جوايزي را مي دهد يا نه؟ مضاف بر اينكه در حال حاضر وضعيت توزيع و استقبال مشتريان از اين مجموعه به شدت پايين آمده و نارضايتي ها به خصوص از قسمت سوم به بعد افت فروش بسياري را موجب شده است.
همچنين، كه در اول هر قسمت نوشته مي شود 135 دقيقه به مخاطبان نمايش داده خواهد شد با جمع بندي هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين قسمت ها در مجموع به رقمي بسيار كمتر از اين مي رسند يعني عوامل مجموعه با قرار دادن ساعت هاي كمتر و در نتيجه بالا بردن قسمت هاي سريال و هزينه كردن كمتر سعي در جبران شكست اقتصادي و عدم اقبال بالاي مردم دارند.